miii Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 Jag har laddat hem ett paket med massa sounds men vart ska jag lägga in dom sen ? Tack på förhand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uozon Postat 24 juni 2009 Dela Postat 24 juni 2009 I en valfri mapp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
miii Postat 24 juni 2009 Trådstartare Dela Postat 24 juni 2009 (redigerat) Kommer dom in automatisk, så man kan använda dom, sen ? isf vart ser jag vart dom kommer ? Är totalt nybörjare. *EDIT* Fixade det nu, kollade in en guide på youtube. Redigerat 24 juni 2009 av miii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holmgren_DJ Postat 26 juni 2009 Dela Postat 26 juni 2009 Tjena! detta är var jag lägger mappen i FL: C:/Program/Image-Line/FL Studio 8/Data/Patches/Packs då har jag alla "Samples" till vänster sida å kan,, Click/Drag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EmKay Postat 26 juni 2009 Dela Postat 26 juni 2009 Eller så kan du lägga dem i valfri mapp. Trycka F10 och under Files kan du sedan "mappa" :-) den mappen till FL så den kommer upp till vänster i fil trädet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.