Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag letar efter en bra sångbok med ackord och texter till låtar som man kan ha med sig i gitarrfodralet. Är det någon som har tips på några bra? Gärna med typ Creedence, Nirvana och lite svenska låtar som de flesta har hört. Jag hade en förut som jag inte minns vad den heter, men som var rätt bra... Aja, har ni nå tips? Och om det är fel forumdel, så flytta gärna tråden, men jag visste inte vart jag skulle lägga den. Tack på förhand.

Annons
GIGAN (oregistrerad)
Postat

Kolla in www.e-chords.com

GIGAN

Postat
pop och rockballader samt mera rock å ballader...pocket...kostar ca 59 kr/st

edit: svampskallen är ett tjusigt nick!

Tack! Mera Rock och Ballader verkar vara perfekt! Den andra hittade jag inte på, en googling på namnet gav ingenting... Har du nån länk?

Postat

Nu har jag beställt Gitarr Hits, Rock & Ballader pocket och Vispop pocket från bokus. Billig frakt och bra priser. Dom var billigare än musikskolan.se. Tack för alla svar!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.