Jump to content
Annons

Problem med EZdrummer® Lite IDG ?


ThomasJ

Recommended Posts

Försöker få så att jag kan ladda ner EzD-Lite som medföljer senaste nr av Hemmastudio för alla.

Jag har reggat mig och skrivit in serialen men får detta : You need to authorize this copy of EZdrummer® Lite IDG to be able to use it on your computer!

Hittar inte den koden någonstans, eller vet inte hur jag skall göra.

Redigerat av ThomasJ
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Förtydligande: Jag får alltså ingen nerladdnings län ( kör med Safari)

1014ez.jpg

Öppna Safari!

Logga in på toontrack.com med mailadress och lösenord...

Klicka på Support-fliken och sedan på Register Product.

Registrera din produktnyckel som du fick med i paketet!

Gå sedan till support-fliken igen och klicka på Register Product men klicka sedan på den lilla gröna Authorize Product-knappen till höger...

Välj den produkt du precis registrerat i droplistan...

kommer inte ihåg det exakta förfarandet riktigt men... tror du bör göra det från den dator på vilken du installerat programmet...

Lycka till! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror inte du ska ladda ner så himla mycket faktiskt... klippa och klistra din Computer-ID ska du dock göra...

Öppna ditt inspelningsprogram och se om den hittar din Ez Drummer LITE - Plug-In... enligt HJÄLPEN på toontrack.com gör man så här:

http://www.toontrack.com/computer_id_help.html

Where can I find my Computer ID?

Recent Toontrack products require that you authorize them before use. To do so you must access them from within the audio application used to host the Audio Unit, VSTi or RTAS plugin. In most cases this is your main sequencing applications and you should refer to your sequencer's manual for exact details on accessing compatible plugins.

A complete list of supported applications can be found at the following url:

Compatibility List

If you do not own one of the supported application listed there, and your main audio application program does not seem to allow access to your Toontrack plugin, please download Toontrack solo (an application adding stand alone capabilities to most Toontrack products) from the following link:

Download Toontrack solo

Toontrack solo should automatically detect all the Toontrack products installed on your machine.

If you are unable to gain access to the plug in window for your Toontrack product (from inside your main audio application or Toontrack solo) please contact one of our support advisor using the contact support form available here:

Contact Support

Once you have successfully accessed your Toontrack product plugin interface, you will be presented with the Computer ID (as shown on the screenshot below) required to permanently authorize your product against a particular computer system.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske är jag väldigt otydlig, men jag lyckas alltså inte fåner själva pluggen!

Den hamnar nog int eautomatisk i logic utan någon download.

Hehehe... 😆

Nej det gör den inte... 😳

verkar knepigt dock... kan man verkligen ladda ner LITE versionen utan att ha reggat nån produkt?

Har du reggat en produkt så visar den bara de uppdateringar som gäller dina registrerade produkter...

Prova med firefox istället e mitt sista tips!

Känns som dina frågor ska ställas på toontracks forum faktiskt...

och ämnesraden bör uppdateras... den har inget med tråden att göra... 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehehe... 😆

Nej det gör den inte... 😳

verkar knepigt dock... kan man verkligen ladda ner LITE versionen utan att ha reggat nån produkt?

Har du reggat en produkt så visar den bara de uppdateringar som gäller dina registrerade produkter...

Prova med firefox istället e mitt sista tips!

Känns som dina frågor ska ställas på toontracks forum faktiskt...

och ämnesraden bör uppdateras... den har inget med tråden att göra... 😏

Jag har jue reggat det, med serialkoden som ingick i senaste nrt.

Skall testa med FF och se om det funkar bättre.

Ja och.. Men va f**n.. Fösöker du ladda ner nåt som som du inte har en host som det funkar med eller Har du en crackad host.. Hmm.. ???

Nej nej. Jag kör helt legalt med alla program jag använder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns som dina frågor ska ställas på toontracks forum faktiskt...

Ja, och nej. Det är en "Lite" version för den som köpt tidningen och då tycker jag att de som "bjussat" på kalaset även är ansvariga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...