Jump to content
Annons

Är du DJ?


Gäst

Recommended Posts

Hej!

Jag letar efter några som är eller som känner en DJ som kan tänkas vilja spela min låt på uteställen!

Jag tror att den har stor potential till att bli årets sommarplåga, den verkar vara särskilt uppskattad mellan åldrarna 7-20 !

Mycket tacksam för svar!

Mvh. Robin

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hehe, säg det. Inte ens jag som artist och upphovsman kan avgöra om det är seriöst eller om det är en ploj-grej.

Skämt å sido, till en början var låten bara tänkt som en kul grej att spela upp för min flickvän, men när jag märkte att den spelades på fester utan någon direkt anknytning till mig så började jag nog inse potentialen i låten. Att jamba sedan visade intresse för den såg jag inte som något annat än ett stort plus.

Detta är långt utanför mina ramar. Jag arbetar heltid som musiker inom den kommersiella biten och har aldrig haft några artistdrömmar, och kommer troligtvis aldrig att ta mig dit heller. Men att låten har lyckats både beröra och förstöra (påverka) - ser jag endast som en positiv sak.

Ta det med en nypa salt - men även med lite socker.

Mvh. Robin

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...