SmartHans Postat 7 mars 2009 Postat 7 mars 2009 Har spelat in en mix på datorn i programmet audiacity. Nu är det så att det visade sig att jag bara hade spelat in på en, kanal. Alltså det låter bara i höger högtalare. Mixen är dock i bra kvalitet och jag blev jävligt nöjd med den, så jag vill inte göra om. Hur gör jag så att det låter i båda högtalare, finns det något program som jag kan använda det till? Konvertera den eller något sådant? Är inte helt high på datorer. Hur gör jag så att det i framtiden så att det spelas in i både left och right? Har ett Edirol UA-25 ljudkort och en pioneer cdj-400 mixer. Felet verkar dock inte vara i mixern, eftersom det låter i båda när jag spelar upp som vanligt. Mycket tacksam för svar! /SmartHans
Lonian Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 Har spelat in en mix på datorn i programmet audiacity. Nu är det så att det visade sig att jag bara hade spelat in på en, kanal. Alltså det låter bara i höger högtalare. Mixen är dock i bra kvalitet och jag blev jävligt nöjd med den, så jag vill inte göra om. Hur gör jag så att det låter i båda högtalare, finns det något program som jag kan använda det till? Konvertera den eller något sådant? Är inte helt high på datorer. Hur gör jag så att det i framtiden så att det spelas in i både left och right? Har ett Edirol UA-25 ljudkort och en pioneer cdj-400 mixer. Felet verkar dock inte vara i mixern, eftersom det låter i båda när jag spelar upp som vanligt. Mycket tacksam för svar! /SmartHans jag hade problem förr att alla ljud som spelades in bara hördes i högra högtalaren. Det visade sig vara fel på mixern och jag fick en ny.
Anjou Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 (redigerat) ....... Edit: Lite för snabbt svar. 😮 Redigerat 31 mars 2009 av Anjou
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.