Jump to content
Annons

Har alltid varit sent ute


Lazarus

Recommended Posts

...som sagt, men bättre sent än aldrig. Dags för en presentation.

Är en av alla dom som hänger ganska mycket här på forumet men som inte bidrar med så mycket (skall försöka bättra mig på den punkten).

Min byggtråd är väl egentligen det enda med konsistens från min sida.

Nåväl...Sysslar med musik typ...rock/proggressiv rock/ambient/experimentell. Ni vet själva hur svårt det är att klassificera sin egen musik.

Jag har spelat sedan jag var 8 år. Till att börja med gitarr. Huvudinstrumentet blev sedan trummor. Dessa har jag dock för länge sedan

sålt (tyvärr) och knåpar nu för tiden mest med olika typer av gitarrer + klaviatur. Ett vettigt digitaltrumset står högt upp på önskelistan.

Dom senaste 2 åren har jag varvat mitt musicerande med bygget av min studio, något som blev möjligt när vi flyttade från Halmstad och köpte hus.

Välkommna till: http://www.myspace.com/biglazarus och titta och lyssna. Ännu så länge har jag bara lagt upp två låtar men fler kommer så småningom.

Redigerat av Lazarus
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
DieHard (oregistrerad)

Bättre sent än aldrig. 🙂 Efter att ha lyssnat på din låt hörs det klart och tydligt att du har besitter en hel erfarenhet och kunskap.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...