Dickson Postat 10 januari 2009 Postat 10 januari 2009 HallĂ„! Jag har vart medlem hĂ€r ett tag nu, men inte tagit mig för att presentera mig Ă€n! Emil heter jag, Ă€r 22 och kommer frĂ„n Högdalen i Stockholm. Jobbar som IT-Support och spelar annars mycket musik, gitarr och sĂ„ng huvudsakligen. Spelar i bandet Sound of Trains & Aeroplanes och har gjort sĂ„ sen 2003, fast pĂ„ den tiden hette vi Recap (eller Recap 13, ett tag). http://www.myspace.com/soundoftrainsandaeroplanes Hemma har jag lite prylar som jag fuskar med. Att kalla det hemstudio kĂ€nns nĂ€stan lite som att ljuga, men jag antar att det Ă€r det det Ă€r. Den bestĂ„r helt enkelt av min trötta gamla dator, ett M-Audio Firewire 410-ljudkort, en Studio Projects B1-mick och lite diverse andra prylar som jag brukar ha att lattja med. HĂ€nger hĂ€r för att fĂ„ tips och inspiration och förundras stĂ€ndigt över hur mycket alla kan och hur villiga de Ă€r att hjĂ€lpa till đ± Ha't sĂ„lĂ€nge! /Emil
Fangus Postat 10 januari 2009 Postat 10 januari 2009 Och dÄ fÄr man vara den första att sÀga: VÀlkommen till forumet Emil! =)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.