sounden Postat 23 november 2004 Postat 23 november 2004 Jag tĂ€nkte slĂ€nga ut min PC/Cubase och införskaffa mig en G5:a och Logic. Jag lĂ€ste ju krönikan i senaste studio tidningen om konspirations teorin, ganska intressant. Jag har ju ett M-Audio Delta 1010LT kort som jag tĂ€nkte anvĂ€nda till mac:en. TĂ€nkte skicka ut ett broadcast om just denna kombinationen. Ăr det nĂ„gon som anvĂ€nde/anvĂ€nder denna kombinationen? Det Ă€r ju PCI-X stöd pĂ„ ljudkortet sĂ„ det skall ju gĂ„ att anvĂ€nda till Mac OS X om jag inte missförstĂ„tt det hela fel. LatencyÂŽn kommer vĂ€ll inte blir högre för jag byter till ett annat program/snabbare dator? (kör inte med latency kompensation i cubase idag) NĂ„gon som har nĂ„gra tankar/teorier/erfarenheter om detta? // Johan
bonzo Postat 23 november 2004 Postat 23 november 2004 Det Àr ju PCI-X stöd pÄ ljudkortet sÄ det skall ju gÄ att anvÀnda till Mac OS X om jag inte missförstÄtt det hela fel. Har inte PCI-X en helt annan sockel Àn vanlig PCI?
sounden Postat 23 november 2004 TrĂ„dstartare Postat 23 november 2004 Njae tror inte det... All of M-Audio's audio cards have been designed to be PCI 2.2-compliant with support for both 3.3-volt and 5-volt PCI signaling environments. This guarantees compatibility with PCI-X, 64-bit, and standard 32-bit PCI-based systems, including the Apple G5. đČ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.