Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Har ett Focusrite Saffire 26.

Skulle idag installera dom senaste drivrutinerna till kortet, V2.3.

Nu vägrar kortet starta, ser i enhetshanteraren att AV/C Audio samt AV/C Subunit har ett gult utropstecken över sig i Andra Enheter.

Dom kommer bara upp när jag sätter på kortet, så den får ju någon signal att firewire anslutningen.

Kortet vägrar starta efter detta.

Någon som vet vad detta kan vara för något?

Mvh Tommie

Annons
Postat
  SoloNo1 sa:
Hej!

Har ett Focusrite Saffire 26.

Skulle idag installera dom senaste drivrutinerna till kortet, V2.3.

Nu vägrar kortet starta, ser i enhetshanteraren att AV/C Audio samt AV/C Subunit har ett gult utropstecken över sig i Andra Enheter.

Dom kommer bara upp när jag sätter på kortet, så den får ju någon signal att firewire anslutningen.

Kortet vägrar starta efter detta.

Någon som vet vad detta kan vara för något?

Mvh Tommie

Kanske blev det fel vid installationen, kanske var drivrutinerna inte anpassade till just din modell (windows istället för mac och tvärtom) eller så kanske de krockade någonstans med dina gamla. Mitt tips är att högerklicka på de ikonerna i enhetshanteraren och välj att avinstallera dom. Kolla upp drivrutinerna på nytt och försök igen. Glöm inte att följa anvisningarna! 😏

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.