Freddy Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 (redigerat) Kontrollrummet.com slĂ€pper Juleljud 2008, en julskiva vars intĂ€kter gĂ„r till RĂ€dda Barnen. Musikerforumet kontrollrummet.com samlade pĂ„ kort tid under Ă„r 2007 in 2000 euro med sin skiva Juleljud. Nu vill medlemmarna pĂ„ kontrollrummet Ă„terigen dela med sig av sina musikaliska talanger för att ge ut den nya skivan Juleljud 2008. OcksĂ„ detta Ă„r gör kontrollrummet samarbete med RĂ€dda Barnen. Kontrollrummet hoppas kunna bidra till barnens bĂ€sta under dessa ekonomiskt kĂ€rva tider i vĂ€rlden. Alla intĂ€kter kommer att skĂ€nkas till RĂ€dda Barnen och deras projekt Rewrite the Future - ett projekt som skall ge Ă„tta miljoner barn tillgĂ„ng till bra utbildning senast 2010. Vi har gjort det enkelt för dig att ladda ner skivan, skriva ut omslag och skivetikett samt att skĂ€nka pengar till RĂ€dda Barnen. Du kan donera pengar via PayPal med kreditkort eller genom banköverföring via t.ex din egen internetbank. Under januari mĂ„nad kommer projektet att redovisas pĂ„ denna sida. God jul och trevlig lyssning önskar alla medverkande samt hela kontrollrummet! LADDA NER JULELJUD 2008 OCH PASSA SAMTIDIGT PĂ ATT SKĂNKA EN SLANT TILL RĂDDA BARNEN Redigerat 8 december 2008 av Freddy
Memphis Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 Ja, det var ett kul projekt. Hoppas folk gillar musiken och kanske Ă€ven kĂ€nner för att vara med o skĂ€nka en slant. đ Go Jul!
Freddy Postat 9 december 2008 TrĂ„dstartare Postat 9 december 2008 Det Ă€r för den goda sakens skulle, kom igen nu! đ„°
Wetter Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 .. julmusik i görningen, dĂ„ passar jag pĂ„ att lyfta den hĂ€r trĂ„den nĂ€r ni kanske Ă€r i lite julstĂ€mning đ Skapligt partisk sĂ„ tycker jag ju att det iallafall finns ett par tre riktigt bra lĂ„tar âșïž SkĂ€mt Ă„sido, det Ă€r mĂ„nga fina lĂ„tar pĂ„ samlingen tycker jag, nĂ„gra traditionella och lite fler nyskrivna, nog finns det nĂ„t för alla dĂ€r! Har ni Ă€ndĂ„ tĂ€nkt skĂ€nka en peng i jul sĂ„ passa pĂ„ och gör det nu tycker jag, brödra/systerskap över grĂ€nserna va? RĂ€dda barnen, Ă€r syftet. /julefrid!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.