Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hejsan

Jag ska sÀlja min DIGI002 Rack. För att detta skall gÄ sÄ mÄste jag göra en ownership transfer som faxas till digidesign. Jag har skrivit ut de papper jag ska fylla i, men upptÀcker att rutan för serial number Àr vÀldigt liten och det blir knappt lÀsbart det jag skriver. Dokumentet skrev jag ut frÄn en PDF-fil och jag undrar nu dÄ om jag kan fylla i detta direkt i datorn för att det skall synas tydligare. Testade i Adobe reader, men dÀr i gÄr det bara att lÀsa dokumentet och inte fylla i nÄgra rutor.

MVH

Anders

Redigerat av Gizmozis
Annons
Postat
Hejsan

Jag ska sÀlja min DIGI002 Rack. För att detta skall gÄ sÄ mÄste jag göra en ownership transfer som faxas till digidesign. Jag har skrivit ut de papper jag ska fylla i, men upptÀcker att rutan för serial number Àr vÀldigt liten och det blir knappt lÀsbart det jag skriver. Dokumentet skrev jag ut frÄn en PDF-fil och jag undrar nu dÄ om jag kan fylla i detta direkt i datorn för att det skall synas tydligare. Testade i Adobe reader, men dÀr i gÄr det bara att lÀsa dokumentet och inte fylla i nÄgra rutor.

MVH

Anders

GÄ till www.foxitsoftware.com och ladda ner Foxit reader. Det Àr en PDF lÀsare dÀr du kan lÀgga till annoteringar.

Installera och anvÀnd sedan typewriter tool i annoteringsverktygsfÀltet.

//KG

Postat
Hejsan

MVH

Anders

GÄ till www.foxitsoftware.com och ladda ner Foxit reader. Det Àr en PDF lÀsare dÀr du kan lÀgga till annoteringar.

Installera och anvÀnd sedan typewriter tool i annoteringsverktygsfÀltet.

//KG

TUSEN TACK! Det fungerade klockrent 🙂

MVH

Anders

Postat

Ingen orsak 😉. Jag anvĂ€nder bara Foxit numera bĂ„de hemma och pĂ„ jobb. Ledsnade pĂ„ Adobe som har vuxit att bli sk Bloatware.

//T

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.