Jump to content
Annons

Skriva in text i ett PDF-dokument


Anders F

Recommended Posts

Hejsan

Jag ska sälja min DIGI002 Rack. För att detta skall gå så måste jag göra en ownership transfer som faxas till digidesign. Jag har skrivit ut de papper jag ska fylla i, men upptäcker att rutan för serial number är väldigt liten och det blir knappt läsbart det jag skriver. Dokumentet skrev jag ut från en PDF-fil och jag undrar nu då om jag kan fylla i detta direkt i datorn för att det skall synas tydligare. Testade i Adobe reader, men där i går det bara att läsa dokumentet och inte fylla i några rutor.

MVH

Anders

Redigerat av Gizmozis
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hejsan

Jag ska sälja min DIGI002 Rack. För att detta skall gå så måste jag göra en ownership transfer som faxas till digidesign. Jag har skrivit ut de papper jag ska fylla i, men upptäcker att rutan för serial number är väldigt liten och det blir knappt läsbart det jag skriver. Dokumentet skrev jag ut från en PDF-fil och jag undrar nu då om jag kan fylla i detta direkt i datorn för att det skall synas tydligare. Testade i Adobe reader, men där i går det bara att läsa dokumentet och inte fylla i några rutor.

MVH

Anders

Gå till www.foxitsoftware.com och ladda ner Foxit reader. Det är en PDF läsare där du kan lägga till annoteringar.

Installera och använd sedan typewriter tool i annoteringsverktygsfältet.

//KG

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

Jag ska sälja min DIGI002 Rack. För att detta skall gå så måste jag göra en ownership transfer som faxas till digidesign. Jag har skrivit ut de papper jag ska fylla i, men upptäcker att rutan för serial number är väldigt liten och det blir knappt läsbart det jag skriver. Dokumentet skrev jag ut från en PDF-fil och jag undrar nu då om jag kan fylla i detta direkt i datorn för att det skall synas tydligare. Testade i Adobe reader, men där i går det bara att läsa dokumentet och inte fylla i några rutor.

MVH

Anders

Gå till www.foxitsoftware.com och ladda ner Foxit reader. Det är en PDF läsare där du kan lägga till annoteringar.

Installera och använd sedan typewriter tool i annoteringsverktygsfältet.

//KG

TUSEN TACK! Det fungerade klockrent 🙂

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...