BburnerR Postat 3 november 2008 Dela Postat 3 november 2008 Hittar inte ett enda 32bit firewirekort att köpa med TI chipset. Mitt m-audio ljudkort distar och hackar ljudet efter en stund och kanske det kan va firewirekortet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 3 november 2008 Dela Postat 3 november 2008 (redigerat) Här mä 🙂 Redigerat 7 december 2008 av anarkisten1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BburnerR Postat 3 november 2008 Trådstartare Dela Postat 3 november 2008 (redigerat) Jag köpte mitt Exsys EX-6450 som är ett 32 bit pci fw kort med TI chipset av http://www.mediacenter.se/ kolla får du se dom kanske har dom kvar. Det kostade runt 250 spänn om jag inte minns fel. Sådana svar gillar jag, beställt. Hoppas bara detta hjälper. Tack! 🙂 Redigerat 3 november 2008 av BburnerR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BburnerR Postat 2 december 2008 Trådstartare Dela Postat 2 december 2008 Nu har jag skickat tillbaka kortet. 🙂 Det funkade varken med m-audio audiophile eller phonic firefly. Windows hittar inga ljudkort via det firewire kortet. Så då är det att leta vidare, någon som har fler förslag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 2 december 2008 Dela Postat 2 december 2008 (redigerat) Det verkar inte som att du är intresserad så... Redigerat 7 december 2008 av anarkisten1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 7 december 2008 Dela Postat 7 december 2008 (redigerat) Här mä 😄 Redigerat 7 december 2008 av anarkisten1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.