Albinorican Postat 30 oktober 2008 Postat 30 oktober 2008 Hej, sitter med ett ljudläggningsprojekt i Pro-Tools 7.4.2 på mac. Plötsligt så förvandlades alla waveforms till jättpixlade block, ser ut som dålig commodore 64 grafik ungefär. Tänkte att det är väl något Protools error som säkert försvinner om jag startar om det, dum som jag var så sparade jag, när jag startade om det var det fortfarande kvar, man ser inga findetaljer på ljudvågorna längre bara fulpixlade block typ. Vad har hänt? Är ytterst tacksam för hjälp!!!
Anders F Postat 30 oktober 2008 Postat 30 oktober 2008 Är inte så att du råkat ändra vy? I Editwindow så finns det en liten pil om pekar åt höger vid varje kanal. Klicka på den, kolla track view och att det står waveform där. MVH Anders
Discoführer Postat 30 oktober 2008 Postat 30 oktober 2008 (redigerat) Är inte så att du råkat ändra vy? I Editwindow så finns det en liten pil om pekar åt höger vid varje kanal. Klicka på den, kolla track view och att det står waveform där. MVH Anders Antingen det eller så har du råkat "förstora" ljudspåren. För att förstora och förminska ljudspåren håller du in shift+alt och scrollar med mus-kulan. Edit: Stava rätt är inte så lätt. Redigerat 30 oktober 2008 av Discoführer
Albinorican Postat 30 oktober 2008 Trådstartare Postat 30 oktober 2008 Tack båda två! Men det var som DiscoFuhrer sa, Jag hade förstorat ljudspåren sjukt mycket av misstag, Tack igen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.