Jump to content
Annons

Medlemspresentation Holmberg (video)


Holmberg

Recommended Posts

Hej,

Antar att dagen är kommen, timman är slagen ... eller nåt .... i alla fall. Hej, här är jag. Jag har hängt runt här ett tag, lagt upp lite musik, bråkat lite och hjälpt till lite. Men det här hade jag tydligen missat. Så här är jag. Jag bor i Dalarna och är nyinflyttad här sen ett halvår tillbaka. Här arbetar jag som trumlärare och spelar så mycket jag hinner med. Innan dess har jag frilansat som trummis i Skåne/Småland men det var så platt så jag drog norrut. Nu talar jag långsammare, säger *shup* istället för ja och har ett halmstrå i vänster mungipa.

För er teknikintresserade kör jag på två Shure-mickar genom en Apogee Duet och en macbook. Nästa köp är en akustisk bas och en matta till studion.

Som försenad "hej, här är jag"-present till forumet har jag spelat in en Mångmiljonbudgetvideo där jag framför Paulo Nutinis These Streets. Den finns här:

http://www.youtube.com/watch?v=MWPpc_pjO4g

Så håll till godo och hoppas att jag kan vara till lite hjälp då och då!

/

Mvh Jonnie

Redigerat av Holmberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tjenamorrs! Fint spelat o välkommen. 🙂

Jag hade dock väntat mig ett galet trumsolo.. 🙁 Hade varit coolare. 🙂

Mvh

Memphis

Hehe, vem vet ... jag kanske får en flipp och leker Animal i mupparna nån dag. ☺️ Finns det nån härligare trummis? Vänta nu ... det fanns ett klipp ...

*letar på youtube*

Hittade det! 😲 Titta och njut!

http://www.youtube.com/watch?v=erE8WTngaAY

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka klockrena klipp! Och sjysst att det gick så snabbt att anpassa dig till dalarna. Du har verkligen bra uttryck och röst när du sjunger. Bra sätt att presentera dig på också. Ser fram emot fler låtar från dig ☺️ Och det där klippet där du leker animal i mupparna 😲

synes/ Ossian

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack alla för de fina orden. Det är ju alltid kul med ett ansikte till inläggen så se det som en utmaning! :-) Ladda webbkameran och spela in vetja! Och har man inte musik som görs bra akustiskt så finns ju alltid "playback" tillgängligt! 🙂

Tjena Jonnie!

Tog ett tag innan jag kopplade att det var du 😎 Dethär är Henrik/Bob som du gick i gymnasiet med.

Tror aldrig jag hört dig sjunga innan. Men det låter bra! Fina hundar du har förresten. Blir avundsjuk 😎

Nämen Tjena! Det var ett tag sen. Minns jag inte helt fel så fick jag en skymt av dig på möllevångsfestivalen i somras. Hoppas allt är fint med dig? Hur visste du att jag har hundar förresten? EDIT: Ja, youtube givetvis. De ligger ju på samma konto. hehe ... "storebror ser mig"

(Det är väldigt musikaliska hundar jag har så det är inte det minsta OT. Kolla här på Tookas imitation av Snoop Doggy Doggs Gin & Juice bara:

http://www.youtube.com/watch?v=EOb2L9nP5pk )

Redigerat av Holmberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...