Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjenare, är på jakt efter en ny basstärkare (comb) 🙂, ska används till rep och mindre gig. Max 4000 kr (gärna under), kan tänka mig att köpa begangnat 🙂 .

Soundet jag är ute efter är det här:

http://www.youtube.com/watch?v=yyFf3Onaff8

Jag hoppas få fram något liknande utan att köpa en Rickbacker 😄 , spelar på En Fender Precision Special Deluxe.

Annons
Postat

Fender Rumble

Det är ett djävla flås i denna combo. Spelar i ett ganska högljut bluesrockband, och denna lilla gynnare har inte gjort oss besviken på något gig än så länge. Och vi har spelat på halvstora ställen med denna stärkare. Och skulle du lira på större ställen med så har den dessutom en väldigt bra lineout del. Vi brukar faktiskt få höra att basen är för hög. Den har dessutom fått mycket bra recensioner i tidningar och på nätet.

Du får garanterat inte mer stärkare för pengarna. Och soundet på tubklippet får du lätt.

Postat
Fender Rumble

Det är ett djävla flås i denna combo. Spelar i ett ganska högljut bluesrockband, och denna lilla gynnare har inte gjort oss besviken på något gig än så länge. Och vi har spelat på halvstora ställen med denna stärkare. Och skulle du lira på större ställen med så har den dessutom en väldigt bra lineout del. Vi brukar faktiskt få höra att basen är för hög. Den har dessutom fått mycket bra recensioner i tidningar och på nätet.

Du får garanterat inte mer stärkare för pengarna. Och soundet på tubklippet får du lätt.

Den har jag faktiskt tänkt på! Har spelat på en lånad rumble 60 innan och den gillade jag! Ska fråga om JAM i Malmö kan ta hem den så jag kan prova 😳

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.