djhoke Postat 30 september 2008 Postat 30 september 2008 Hej! Jag har ett externt USB ljudkort. Gigaport AG Det har 8 stycken utgångar. Vissa program kvärer bättre ljudkort än det som är installerat på datorn. Min fråga är: Om jag kopplar in USB ljudkortet utan att ansluta några andra enheter Kan jag då köra på dess drivrutiner ? Någon som har testat detta ? //Hoke
musicpanda88 Postat 30 september 2008 Postat 30 september 2008 Hej! Jag har ett externt USB ljudkort. Gigaport AG Det har 8 stycken utgångar. Vissa program kvärer bättre ljudkort än det som är installerat på datorn. Min fråga är: Om jag kopplar in USB ljudkortet utan att ansluta några andra enheter Kan jag då köra på dess drivrutiner ? Någon som har testat detta ? //Hoke Klart du kan använda det ljudkortet ist. för ditt interna. Bara avinstallera det gamla först och dess drivrutiner så du slipper konflikter.
djhoke Postat 30 september 2008 Trådstartare Postat 30 september 2008 Tackar! Skall testa detta. //Hoke Hej! Jag har ett externt USB ljudkort. Gigaport AG Det har 8 stycken utgångar. Vissa program kvärer bättre ljudkort än det som är installerat på datorn. Min fråga är: Om jag kopplar in USB ljudkortet utan att ansluta några andra enheter Kan jag då köra på dess drivrutiner ? Någon som har testat detta ? //Hoke Klart du kan använda det ljudkortet ist. för ditt interna. Bara avinstallera det gamla först och dess drivrutiner så du slipper konflikter.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.