Jump to content
Annons

Är de nya ljuden i Cubase 4,5 bra?


SadamJR

Recommended Posts

Har ett väldigt segt mobilt bredband och funderar på om jag ska ladda ner den nya uppdateringen

eller inte. Det jag undrar över är om de nya ljuden till HalionOne är bra eller inte.

Undrar också om någon vet var man kan få reda på exakt vilka ljud det rör sig om.

Tack på förhand!

SJR

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Har ett väldigt segt mobilt bredband och funderar på om jag ska ladda ner den nya uppdateringen

eller inte. Det jag undrar över är om de nya ljuden till HalionOne är bra eller inte.

Undrar också om någon vet var man kan få reda på exakt vilka ljud det rör sig om.

Tack på förhand!

SJR

Tankar hem den nu i sissådär 1mb/sek.. kanske hinner komma med en recens om en liten stund då.. om ljuden är bra eller ej känns lite subjektivt att svara på beroende på vad du ska ha dem till, men sitter man på en seg lina kanske det kan kännas fisigt om de nya ljuden låter gammal kakburk.

gott det är med gratis ju 🙁

Hmmm.. kollade lite snabbt och det är ju bara 45 nya ljud..till Halion one, + ett metikulöst samplat ES90..

Återkommer om ingen annan hinner före.

Redigerat av Lundin
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...