Ljudfadern Postat 30 augusti 2008 Postat 30 augusti 2008 HallĂ„ allihopa! HĂ€r Ă€r jag, ny pĂ„ forumet đ Jag har inte sĂ„ mycket att berĂ€tta om mig sjĂ€lv egentligen men tyckte att det vore kul att skriva nĂ„got hĂ€r Ă€ndĂ„ đ Jag Ă€r 17 Ă„r gammal, upptĂ€ckte Reason för 6 Ă„r sen och förra Ă„ret i augusti (dĂ„ jag Ă€ven upptĂ€ckte Pro Tools) vigde jag mitt liv Ă„t musiken och har nu hoppat av skolan och jobbar heltid som lĂ€rling/praktikant pĂ„ en studio. PĂ„ fritiden gör jag mest hip hop produktioner men Ă€ven annat. Jag sĂ€tter vĂ€l igĂ„ng direkt o stĂ€ller en frĂ„ga tĂ€nkte jag. Jag vill lĂ€ra mig att programmera en mjukvarusynth, finns det nĂ„gon som kan hjĂ€lpa mig, skicka lĂ€nkar, ge mig tips osv vore det guld vĂ€rt. PS. Det kĂ€nns bra att jag Ă€ntligen tagit mig i kragen och blivit medlem hĂ€r Tack pĂ„ förhand MVH Ljudfadern
Novembernatt Postat 30 augusti 2008 Postat 30 augusti 2008 (redigerat) . Redigerat 31 augusti 2022 av Novembernatt
VacUm Postat 31 augusti 2008 Postat 31 augusti 2008 SDK För VST-plattformen hittar du hÀr: http://ygrabit.steinberg.de/~ygrabit/public_html/index.html (varning: mycke popups konstigt nog.. )
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.