Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej jag har märkt att många underåriga klagar på fl studios priser men jag tycker sj att det inte är dyrt, själv sitter man på crackat för att vara ärlig så säger jag det men dock så köper jag det nästa månand då har jag råd 🙂 då blir det collab..

som h20 slogan "try n Buy" det är så sant jag kommer köpa alla de vsti jag andvänder ex z3ta, v-station, vanguard och dessa samplings paketen vec serierna och vub seriern det blir totalt 3000:- för det och fl studio 8 xxl kostar bara 1800:- vem har inte råd med det i dag?.

den trevligaste pluggget är 3xosc, Just nu kör jag kick och bas och melodi på den.

😎

börja inte med massa skit nu 🙂.

fl studio xxl förtjänar slanten.

Redigerat av electrovarberg
Annons
Postat (redigerat)
den trevligaste pluggget är 3xosc, Just nu kör jag kick och bas och melodi på den.

Hur tusan kunde du göra en kick med 3xosc ? 😉

btw... ja föredrar z3ta+ till melodi och bass.. med egna presets, svinbra då 🙂

Redigerat av 1337sweden
Postat

Hur tusan kunde du göra en kick med 3xosc ? 😲

finns i listan 🙂...

Postat
Hej jag har märkt att många underåriga klagar på fl studios priser men jag tycker sj att det inte är dyrt, själv sitter man på crackat för att vara ärlig så säger jag det men dock så köper jag det nästa månand då har jag råd 😆 då blir det collab..

som h20 slogan "try n Buy" det är så sant jag kommer köpa alla de vsti jag andvänder ex z3ta, v-station, vanguard och dessa samplings paketen vec serierna och vub seriern det blir totalt 3000:- för det och fl studio 8 xxl kostar bara 1800:- vem har inte råd med det i dag?.

😉

börja inte med massa skit nu 😉.

fl studio xxl förtjänar slanten.

Kul att folk helt öppet säger att dom kör på crackat sådär

Postat

Hur tusan kunde du göra en kick med 3xosc ? 🙂

finns i listan 🙂...

Vilken lista?😛

StevenJohnson (oregistrerad)
Postat

Kan du inte skruva till en kick med 3x så vet jag inte om du ska arbeta med synthar öht. 😳

Postat
Kan du inte skruva till en kick med 3x så vet jag inte om du ska arbeta med synthar öht. 🙂

Om man sparkar på en synth med 3 oscillatorer, blir det en kick då? 🙂

StevenJohnson (oregistrerad)
Postat

hehe, skål!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.