JimmyJam Postat 28 juli 2008 Postat 28 juli 2008 Hallojsan! Jag och min portugisiska vÀns lÄt Àr nu ute pÄ fektives mainframe recordings ! med en remix frÄn mig sjÀlv och en frÄn honom. Finns att köpa som mp3/Cd singel + Hans remix pÄ pÄ en Vinyl Sampler!. FÄr vÀl ta och trycka in ocksÄ att mr Paul Van Dyk har supportat www.audiojelly.com/index.cfm?action=artist.cfm?id=29438 HÀr kan ni lyssna pÄ dem! och besök gÀrna vÄran myspace - www.myspace.com/silvaandersson Ha det fint i det hÀrliga sommarvÀdret! //Jimmy
tordA Postat 28 juli 2008 Postat 28 juli 2008 (redigerat) FANTASTISKT !!! underbart đ den hĂ€r har jag vĂ€ntat pĂ„ Ă€nda sen i Januari. --edit sh!t, postat i fel trĂ„d đ Redigerat 28 juli 2008 av tordA
Tilly Postat 29 juli 2008 Postat 29 juli 2008 Paul van Dyke, Tiesto, Armin van Buren, Marcus Schulz har supportat mina lĂ„tar ocksĂ„. Men ingen ide att starta ny trĂ„d för det dĂ„ den blir lĂ„st đ . Men kul för er! Hoppas det gĂ„r bra đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.