Jump to content
Annons

Jag ska till USA till hösten


tAUG

Recommended Posts

Som titeln förklarat ska jag till USA, Illinois (alldeles vid Chicago), framåt hösten och följaktligen krävs planering och besparingar så man överlever besöket.

Jag har provspelat massvis med akustiska gitarrer i Sverige, på Börsen, för att få mig en hyffsad uppfattning eftersom jag bestämt mig för att just en sådan ska införskaffas. Strängar och annat smått och gott slinker väl också antagligen med men men.

Till topic: Vad ska jag egentligen köpa? Vad skulle du köpa? Vad har ni för smarta ideér?

Och jaaa det är klart det beror på vad jag vill ha och hur mycket pengar jag har, men bortse ifrån sådana detaljer 😉😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag hade inte köpt någon gitarr......

Jag hade köpt lite mickar och någon förstärkarsimulator.....

Mickar och en förstärkarsimulator you say, hmm. Intressant, mickar vore ju iof bra att ha ☺️

...ett par cowboyboots!

Nej, men du har väl hittat en/ett par gitarrer här i Sverige som du tycker "bäst" om. Det är väl bara att beta av listan när du väl kommer dit. Jag är avundsjuk, by the way...

Hehe cowboyboots 😄

Jadå, det är klart jag har några favoriter 😉🙂 Ska verkligen beta av listan, och prova ännu lite fler när jag väl är där.

en iPhone?

Jadu, en ny telefon hade ju inte heller varit helt fel 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Apogee ljudkort, iMac och Kurzweil synth!

EDIT: Allt tillverkas i USA och är förmodligen "billigare" i USA jämfört med Skandinavien 😉

oO 😉 Iof har jag redan ett ljudkort och dator, men en midisynt.

hm hm 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...