madscientist (oregistrerad) Postat 8 juni 2008 Postat 8 juni 2008 Tja! idag när jag skulle starta igång min basstation så gick det vägen till det att lampor började lysa.. men inget ljud kom när jag spelade... fafalst tänkte jag.. Hör ett litet brus.. och gainar jag upp på extern förstärkare hör jag oscilatorn jobba konstant.. bruset ändras när jag drar på pottarna... vad kan vara galet?
madscientist (oregistrerad) Postat 8 juni 2008 Postat 8 juni 2008 Nu fick jag den nästan till att funka helt ut... Tojohoo!.. Testade externt midiklaviatur.. det är alltså tjall på det inbyggda... Något förslag på hur man kan fixa sånt?...
Andy_L Postat 9 juni 2008 Postat 9 juni 2008 Nu fick jag den nästan till att funka helt ut... Tojohoo!.. Testade externt midiklaviatur.. det är alltså tjall på det inbyggda... Något förslag på hur man kan fixa sånt?... Testa och gör en factory reset av synthen, det brukar hjälpa.
madscientist (oregistrerad) Postat 10 juni 2008 Postat 10 juni 2008 Nu fick jag den nästan till att funka helt ut... Tojohoo!.. Testade externt midiklaviatur.. det är alltså tjall på det inbyggda... Något förslag på hur man kan fixa sånt?... Testa och gör en factory reset av synthen, det brukar hjälpa. Hur gör man det?... hehe..
android Postat 11 juni 2008 Postat 11 juni 2008 Nu fick jag den nästan till att funka helt ut... Tojohoo!.. Testade externt midiklaviatur.. det är alltså tjall på det inbyggda... Något förslag på hur man kan fixa sånt?... Öppna upp och kolla så att inga kablar lossnat/glappar?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.