Jump to content
Annons

NYSTART Remix-club

Recommended Posts

ZameBeat (oregistrerad)
Postat (redigerat)

😆 Tjena alla erfarna och gamla plattvĂ€ndare!

Om nÄn sitter o filar pÄ att sÄ smÄningom köra igÄng en Remix-club eller redan har en studio som rullar, du/ni hör gÀrna av er till mig. Ett studio besök vore skoj. Jag har för avsikt att börja remixa/arbeta med detta pÄ riktigt.

Kommer att gÄ s.a.e utbildning i höst 2008 eventuellt eller till 2009 vÄren för att frÀsch upp mig sjÀlv samt att lÀra mig allt det nya som gÀller idag nÀr man jobbar i en proffsstudio.

Har sjÀlv 15 Är bakom mig som proffsDJ i Sverige jobbat med det mesta.Jag har spelat internationellt ocksÄ. Har varit ledig frÄn DJ:jobb i ett par Är nu men vill tebax.

Vi börjar vĂ€l hĂ€r! 😛

Ha det sĂ„ lĂ€nge. DJ Frallan( Ă€r i gubbe Ă„lder nu...hehe 😏

Redigerat av ZameBeat
Annons
Postat

Remix-club lÀt roligt.

Kommer du frĂ„n tiden dĂ„ man körde 1210:or och CDJ-500 eller dĂ„ nĂ€r det var kasett-klipp-o-klist'? 😉

En sÄdan gedigen meritlista Àr inte o leka med... 15 Är, nationellt och internationellt. Impressive!

BerÀtta mer!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.