Adaktus Postat 19 maj 2008 Postat 19 maj 2008 Hej på er, är ny medlem här och tänkte börja med en fråga. Jag köpte nyligen ett Focusrite Saffire LE kort och fattar inte riktigt hur man uppdaterar bios, Finns dom att ladda ner eller skall jag öppna något litet program i programmappen? Har sökt runt på nätet och i bruksanvisningen men det ända jag finner är att man skall uppdatera, inte hur, Blir snart tokig:) Mvh Daniel
Broghard Postat 4 oktober 2008 Postat 4 oktober 2008 Hej på er, är ny medlem här och tänkte börja med en fråga. Jag köpte nyligen ett Focusrite Saffire LE kort och fattar inte riktigt hur man uppdaterar bios, Finns dom att ladda ner eller skall jag öppna något litet program i programmappen? Har sökt runt på nätet och i bruksanvisningen men det ända jag finner är att man skall uppdatera, inte hur, Blir snart tokig:) Mvh Daniel Hej daniel å välkommen Firmware updateringen gäller enbart om du har en mac. då följer updateringen med i installer packet.. efter du installerat senaste controll pannel popar firmware installern up.. kom ihåg att om du redan gjort det 1 gång så behöver du inte göra det igen men sorgligt är att installern alltid frågar om du vill köra firmware updaten istället för att köra en firmware kontroll å sedan be dig göra det om du inte har senaste firmwaren.. annars får jag gratulera till ett av de bästa ljudkort jag testat å äger själv. // B
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.