Elektronikant Postat 16 maj 2008 Postat 16 maj 2008 (redigerat) Hej, jag Àr mitt uppe i att bygga upp en studio sÄ jag gick med hÀr för att lÀra mig mer om det. I första hand blir det elektronisk musik som jag intresserar mig för. Jag bor i stockholm och höll pÄ med musik under en period pÄ 90-talet. Efter ett uppehÄll och med ny inspiration vill jag börja igen. Redigerat 16 maj 2008 av Elektronikant
Erikafleijongaph Postat 16 maj 2008 Postat 16 maj 2008 Hej, jag Ă€r mitt uppe i att bygga upp en studio sĂ„ jag gick med hĂ€r för att lĂ€ra mig mer om det. I första hand blir det elektronisk musik som jag intresserar mig för. Jag bor i stockholm och höll pĂ„ med musik under en period pĂ„ 90-talet. Efter ett uppehĂ„ll och med ny inspiration vill jag börja igen. SjĂ€lv har jag inte en susning, men om jag har lĂ€rt mig en sak sĂ„ Ă€r det att om man vill ha hjĂ€lp sĂ„ mĂ„ste man formulera sig vĂ€l och se till att problemet framgĂ„r tydligt. đ FöljdfrĂ„gan blir alltsĂ„ lite suddigt: Vad vill du veta?
Elektronikant Postat 16 maj 2008 TrĂ„dstartare Postat 16 maj 2008 Hej, jag Ă€r mitt uppe i att bygga upp en studio sĂ„ jag gick med hĂ€r för att lĂ€ra mig mer om det. I första hand blir det elektronisk musik som jag intresserar mig för. Jag bor i stockholm och höll pĂ„ med musik under en period pĂ„ 90-talet. Efter ett uppehĂ„ll och med ny inspiration vill jag börja igen. SjĂ€lv har jag inte en susning, men om jag har lĂ€rt mig en sak sĂ„ Ă€r det att om man vill ha hjĂ€lp sĂ„ mĂ„ste man formulera sig vĂ€l och se till att problemet framgĂ„r tydligt. đ FöljdfrĂ„gan blir alltsĂ„ lite suddigt: Vad vill du veta? Hej, ja som du ser sĂ„ Ă€r detta en presentationstrĂ„d. Specifika frĂ„gor skulle jag lĂ€gga i de Ă€mnestrĂ„dar dĂ€r de hör hemma, vilket jag ocksĂ„ har gjort đ
osiris Postat 16 maj 2008 Postat 16 maj 2008 Hej, jag Ă€r mitt uppe i att bygga upp en studio sĂ„ jag gick med hĂ€r för att lĂ€ra mig mer om det. I första hand blir det elektronisk musik som jag intresserar mig för. Jag bor i stockholm och höll pĂ„ med musik under en period pĂ„ 90-talet. Efter ett uppehĂ„ll och med ny inspiration vill jag börja igen. SjĂ€lv har jag inte en susning, men om jag har lĂ€rt mig en sak sĂ„ Ă€r det att om man vill ha hjĂ€lp sĂ„ mĂ„ste man formulera sig vĂ€l och se till att problemet framgĂ„r tydligt. đ FöljdfrĂ„gan blir alltsĂ„ lite suddigt: Vad vill du veta? Hej, ja som du ser sĂ„ Ă€r detta en presentationstrĂ„d. Specifika frĂ„gor skulle jag lĂ€gga i de Ă€mnestrĂ„dar dĂ€r de hör hemma, vilket jag ocksĂ„ har gjort đ Klockrent đ VĂ€lkommen hit! đ
DrivKraft Postat 17 maj 2008 Postat 17 maj 2008 VĂ€lkommen Elektronikant! Hoppas att Du skall trivas! đ Fridens...
Elektronikant Postat 17 maj 2008 TrĂ„dstartare Postat 17 maj 2008 (redigerat) Yes, I shalt, and will. Tack đ Redigerat 17 maj 2008 av Elektronikant
Erikafleijongaph Postat 17 maj 2008 Postat 17 maj 2008 Hej, jag Ă€r mitt uppe i att bygga upp en studio sĂ„ jag gick med hĂ€r för att lĂ€ra mig mer om det. I första hand blir det elektronisk musik som jag intresserar mig för. Jag bor i stockholm och höll pĂ„ med musik under en period pĂ„ 90-talet. Efter ett uppehĂ„ll och med ny inspiration vill jag börja igen. SjĂ€lv har jag inte en susning, men om jag har lĂ€rt mig en sak sĂ„ Ă€r det att om man vill ha hjĂ€lp sĂ„ mĂ„ste man formulera sig vĂ€l och se till att problemet framgĂ„r tydligt. đ FöljdfrĂ„gan blir alltsĂ„ lite suddigt: Vad vill du veta? Hej, ja som du ser sĂ„ Ă€r detta en presentationstrĂ„d. Specifika frĂ„gor skulle jag lĂ€gga i de Ă€mnestrĂ„dar dĂ€r de hör hemma, vilket jag ocksĂ„ har gjort đ Waah. xD Ăppnade lite för mĂ„nga fönster pĂ„ en gĂ„ng och irrade bort mig. đ NĂ„ja, enjoy!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.