Jump to content
Annons

Hej


Recommended Posts

Hej, jag är mitt uppe i att bygga upp en studio så jag gick med här för att lära mig mer om det. I första hand blir det elektronisk musik som jag intresserar mig för. Jag bor i stockholm och höll på med musik under en period på 90-talet. Efter ett uppehåll och med ny inspiration vill jag börja igen.

Redigerat av Elektronikant
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej, jag är mitt uppe i att bygga upp en studio så jag gick med här för att lära mig mer om det. I första hand blir det elektronisk musik som jag intresserar mig för. Jag bor i stockholm och höll på med musik under en period på 90-talet. Efter ett uppehåll och med ny inspiration vill jag börja igen.

Själv har jag inte en susning, men om jag har lärt mig en sak så är det att om man vill ha hjälp så måste man formulera sig väl och se till att problemet framgår tydligt. 😛 Följdfrågan blir alltså lite suddigt: Vad vill du veta?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, jag är mitt uppe i att bygga upp en studio så jag gick med här för att lära mig mer om det. I första hand blir det elektronisk musik som jag intresserar mig för. Jag bor i stockholm och höll på med musik under en period på 90-talet. Efter ett uppehåll och med ny inspiration vill jag börja igen.

Själv har jag inte en susning, men om jag har lärt mig en sak så är det att om man vill ha hjälp så måste man formulera sig väl och se till att problemet framgår tydligt. 🙂 Följdfrågan blir alltså lite suddigt: Vad vill du veta?

Hej, ja som du ser så är detta en presentationstråd. Specifika frågor skulle jag lägga i de ämnestrådar där de hör hemma, vilket jag också har gjort 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, jag är mitt uppe i att bygga upp en studio så jag gick med här för att lära mig mer om det. I första hand blir det elektronisk musik som jag intresserar mig för. Jag bor i stockholm och höll på med musik under en period på 90-talet. Efter ett uppehåll och med ny inspiration vill jag börja igen.

Själv har jag inte en susning, men om jag har lärt mig en sak så är det att om man vill ha hjälp så måste man formulera sig väl och se till att problemet framgår tydligt. 🙂 Följdfrågan blir alltså lite suddigt: Vad vill du veta?

Hej, ja som du ser så är detta en presentationstråd. Specifika frågor skulle jag lägga i de ämnestrådar där de hör hemma, vilket jag också har gjort 😛

Klockrent 🙂

Välkommen hit! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, jag är mitt uppe i att bygga upp en studio så jag gick med här för att lära mig mer om det. I första hand blir det elektronisk musik som jag intresserar mig för. Jag bor i stockholm och höll på med musik under en period på 90-talet. Efter ett uppehåll och med ny inspiration vill jag börja igen.

Själv har jag inte en susning, men om jag har lärt mig en sak så är det att om man vill ha hjälp så måste man formulera sig väl och se till att problemet framgår tydligt. 😉 Följdfrågan blir alltså lite suddigt: Vad vill du veta?

Hej, ja som du ser så är detta en presentationstråd. Specifika frågor skulle jag lägga i de ämnestrådar där de hör hemma, vilket jag också har gjort 🙂

Waah. xD Öppnade lite för många fönster på en gång och irrade bort mig. 😉 Nåja, enjoy!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...