Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej

Jag är ny här på forumet. Verkar finnas mycket kunnigt folk.

Jag köpte nyligen ett beggat firewire-kort, MOTU 828 (alltså det gamla, inte mkII eller nåt sånt).

828.jpg

Hur tusan får jag tag på drivrutiner så jag kan köra det på min PC?? Hittar inget vettigt på motus hemsida.

Någon som kan tipsa eller skicka över till mig?

Redigerat av ramjac
Annons
Postat
  Daniel H sa:
Jag skulle gissa på att man måste registrera produkten för att få tillgång till drivrutiner.

Japp, jag har registrerat den, men hittar ändå inget på deras hemsida..

Postat
  IDF sa:
jag tror inte att MOTU gör några nyare drivisar på det kortet, och vad jag förstår så finns inga för XP..

http://namm.harmony-central.com/WNAMM01/Co...OTU/PR/828.html

rätta mig gärna om jag ha fel!

Tjena

Hade själv ett sådant kort som jag använde under XP innan jag skaffade ett Motu 8pre kort. Drivrutinerna är de samma som till 828 mk2 kortet. Man måste registrera sig för att kunna ladda ner drivrutiner och uppdateringar.

// Klas

Postat
  Magnetic sa:
  IDF sa:
jag tror inte att MOTU gör några nyare drivisar på det kortet, och vad jag förstår så finns inga för XP..

http://namm.harmony-central.com/WNAMM01/Co...OTU/PR/828.html

rätta mig gärna om jag ha fel!

Tjena

Hade själv ett sådant kort som jag använde under XP innan jag skaffade ett Motu 8pre kort. Drivrutinerna är de samma som till 828 mk2 kortet. Man måste registrera sig för att kunna ladda ner drivrutiner och uppdateringar.

// Klas

tji fick jag.. 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.