Henke Postat 5 februari 2004 Postat 5 februari 2004 Hej! Kanske Ă€r dags att förestĂ€lla sig för er... Jag Ă€r Henke, 20 Ă„r frĂ„n sagobyn Vimmerby. DvĂ€ljes Ă€ven en hel del i miljö, kultur och jĂ€mstĂ€lldhetskommunen VĂ€xjö dĂ€r jag studerar musikskapande pĂ„ halvfart. Jag sysslar frĂ€mst med svensk vismusik av det ystrare slaget med min ensemble Lyderitz. Det blir Ă€ven en del beatlesinfluerad psykedelia pĂ„ distans med maxmaxmax (som ocksĂ„ Ă€r medlem i denna församling). Har ganska nyligen börjat intressera mig för det hĂ€r med hemmastudio, har gjort 2 demoskivor med mitt SB Live-ljudkort och har precis tillhandlat mig ett Echo Layla 20. Kommer förmodligen behöva en del hjĂ€lp av er framöver... Ha det! (Dessa medlemspresentationer kĂ€nns lite som ett AA-möte đ )
insolitus Postat 5 februari 2004 Postat 5 februari 2004 (Dessa medlemspresentationer kĂ€nns lite som ett AA-möte đ ) Hahaha!! Den va bra đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.