Jump to content
Annons

vilket program man ska ha till en ritbräda


elknas

Recommended Posts

vilket software program e det man kan ha wacom bräda till ( en så kallad ritbräda ) . läste om det i en studio men sen har jag inte hittat vilket nummer det e så e det nån som vet vilket nummer på studio som artikeln va i eller vilket program så blir ja glad då ja fick en wacom bräda av en vän

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
vilket software program e det man kan ha wacom bräda till ( en så kallad ritbräda ) . läste om det i en studio men sen har jag inte hittat vilket nummer det e så e det nån som vet vilket nummer på studio som artikeln va i eller vilket program så blir ja glad då ja fick en wacom bräda av en vän

Freehand? Photoshop?Paint?

Link to comment
Dela på andra sajter

vilket software program e det man kan ha wacom bräda till ( en så kallad ritbräda ) . läste om det i en studio men sen har jag inte hittat vilket nummer det e så e det nån som vet vilket nummer på studio som artikeln va i eller vilket program så blir ja glad då ja fick en wacom bräda av en vän

Freehand? Photoshop?Paint?

nej det ja menade är ett musikprogram som man kan ha som effekt till cubase vst plugin som man har ritbrädan till läste om det i en studio ja köpt men hittar den inte eller så har ja inte letat ... men studio gjorde ett test på ett musikprog som man använde rit bräda tilll ... vet ej vilket nummer men det e inte äldre än 7månader typ .... vet du va det kan vara

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan i princip ha vilka program som helst till en ritbräda. Men dom som Thomas föreslog är vanliga kandidater. Om man vill bli riktigt 'målerisk' är det Painter som gäller. Man brukar få med Painter Classic till sin ritbräda och det räcker väldigt långt. Tro mig.

Edit: Du han före med att precisera dig så ignorera detta.

Redigerat av DivineCo
Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan i princip ha vilka program som helst till en ritbräda. Men dom som Thomas föreslog är vanliga kandidater. Om man vill bli riktigt 'målerisk' är det Painter som gäller. Man brukar få med Painter Classic till sin ritbräda och det räcker väldigt långt. Tro mig.

Edit: Du han före med att precisera dig så ignorera detta.

ja tror att jag formulerat mej lite knasigt ... ja e inte ute efter ett ritprogram utan tidningen studio hade ett nummer för ca 3-7 månaders sen där dom tippsa om en ny musikplugg till typ cubase det va en vst plugg som man använde ritbrädan skulle va bra å rolig plugg tror tillock med att det va en gratisplugg .... vet du va det kan va .... tack på förhand

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...