Jump to content
Annons

Feedback music malmö.


divstah

Recommended Posts

Tjosan.

Visste inte var jag skulle posta detta så det fick bli under allmänt.

Vet inte hur många som känner till feedbackmusic, men det var en tämligen trevlig och bra affär här nere i malmö som var öppen och aktiv till runt, höstas när de bestämmde sig för att flytta eller vad det nu var ?

de har kvar sin affär med skyltar och allt, men deras hemsida; http://www.feedbackmusic.se/ är lite väl underlig och lämnar inget sätt att kontakta dem på.. Telefonnummer tror jag inte de har.

Trött som fan på att behöva gå till musikbörsen för att göra mina sporadiska inköp nämligen. Feedbackmusic hadde förvisso fredrik från ticon och ett par andra från musikbörsen som flyttade för att öppna feedbackmusic, men jag tycker de är långt mycket trevligare än de på musikbörsen, skulle vara trevligt och nice om de kom tillbaka så man slipper musikbörsen som sagt.

Så, någon som vet något eller hört något ?

tackar för svar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

jo musikaffärer verkar ha det tufft. feedback har reformerats ett par gånger.

de finns nu kvar i i sin gamla lokal vid kanalen. de flesta gamla syntar e avsålda eller i alla fall inte on display. verkar satsa mkt på gitarrer. benny har lite andra affärer så hans uppmärksamhet riktas dit ibland. det gamla numret funkar väl?

040-6697150? börsen i malmö gillar jag inte heller.

om du inte lyckas få tag på dem o har en bra anledning så pma så kanske jag ger dig bennys mobilnr

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du den gamla lokalen i två våningar som ligger på st Gertrudsgatan?

Den övre våningen är dock ombyggd till lägenheter, fick jag höra häromveckan när jag var där och tittade. Och där fanns ungefär dubbelt så många grejer som fick plats. Typ.

// David

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...