Jump to content
Annons

Någon som har handlat från gear4music.com?


Virvelvind

Recommended Posts

Är på jakt efter ett ljudkort som verkar vara slut på de flesta billiga internetbutiker (Alesis io 14). Men www.gear4music.com har det, någon som handlat från denna engelska webshop och kan dela med sig av sina erfarenheter? Funkade leverans, betalning mm bra?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)

Nej, jag har inte handlat från just dem, men de är säkert inte sämre än några andra såna?!

Jag minns att de hade en relativt billig cello. Det stod i en test om cellon i en oberoende test hos ett helt annat företag på nätet att den var otroligt prisvärd, men gear4music hade lagt ut ett ljudklipp från den och det var det värsta ljudklipp jag nånsin hört. Falskare än man kan föreställa sig. Vet inte om det var någon i butiken som spelat in det eller vem - kunde spela kunde han/hon inte i alla fall.

🤪

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Det visade sig att Sverige inte fanns med i listan på länder man kunde välja när man skulle skicka beställningen. Mailade dom och frågade, men efter att ha väntat tre hela arbetsdagar på svar på en så enkel fråga beställde jag från ett annat ställe istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...