Lonian Postat 1 januari 2008 Postat 1 januari 2008 Hallådär Skulle behöva tips om någon bra Delay vst effekt. Gillar inte riktigt Fruity delay2 som finns i fl studio. Behöver något som passar bra på rösten när man sjunger, typ sista ordet i sången. Vill gärna ha tips om freeware eftersom jag kommer troligtvis inte använda den allt för ofta.
joachime Postat 1 januari 2008 Postat 1 januari 2008 Ska det låta bandeko eller digitalt eller kanske delay med filter? Ett gratisalternativ som ofta kommer til användning i de två senare kategorierna är Voxengo Tempodelay. Varning! GUI-mässigt är det bland de fulaste pluggar jag använt! Imponansvärde kring noll, så låt den inte ligga uppe när du sitter med kund. 😉
Lonian Postat 2 januari 2008 Trådstartare Postat 2 januari 2008 Ska det låta bandeko eller digitalt eller kanske delay med filter? Ett gratisalternativ som ofta kommer til användning i de två senare kategorierna är Voxengo Tempodelay. Varning! GUI-mässigt är det bland de fulaste pluggar jag använt! Imponansvärde kring noll, så låt den inte ligga uppe när du sitter med kund. 🙂 ah bra och tack så mycket! Det duger att skruva med, så hur det ser ut spelar ingen större roll (=
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.