Broghard Postat 25 december 2007 Postat 25 december 2007 (redigerat) Hejsan.. slog igår igång mina phonic monitorer för första gången sedan jag fick mitt saffire LE upptäkte snabbt att jag fick störnings ljud som lät som något från grafik kortet (liknadde något jag hört förut) e detta pga grafik kortet å kan en bättre kabel mellan LE å firewire kortet ta bort det (typ http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...ent&markID= )och/eller kan detta komma från att jag har obalancerade kablar mellan ljudkort output 1/2 och monitorerna.. jag har inge störningar på inputs eller hörlurar så min fillosofi är att det e för att putput kanalerna e högre å har obalancerade kablar. det är det ända störande jag haft på ett annat klickrent ljudkort =) /B Redigerat 25 december 2007 av Broghard
Broghard Postat 25 december 2007 Trådstartare Postat 25 december 2007 nån som erfarat detta på sitt firewire ljudkort? e det kanske vanligt eller skall jag oroa mig för mitt saffire?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.