Jump to content
Annons

Hjälp med Dumkits From Hell


lavrell

Recommended Posts

Annons

Om du har laddat ner det får du nog ingen hjälp här. Köp grejjorna och du får all hjälp du vill ha. Troligen av den medföljande manualen som hjälper folk som köpt sina grejjer, så de slipper ställa pinsamma frågor på forum.

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Tjena alla lite mer kunniga människor 😕

jag har laddat ner Drumkits From Hell SUPERIOR (den med 9 DVD-skivor) och undrar hur jag ska gå till väga för att installera det?

nån som redan gjort det och fått det att funka?

Mvh Micke

Nån som redan gjort vad?

Laddat ner?

Du skulle kanske ha varit med i Studifestivalen, pucko.

Var vänlig & skryt inte om dina nerladdningar. Om du har läst på forumet så har du kanske märkt att det är locket på när det gäller piratgrejer.

Testa någonannanstans. Grabbarna på Musikbörsen brukar vara hjälpsamma...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena alla lite mer kunniga människor 🙂

jag har laddat ner Drumkits From Hell SUPERIOR (den med 9 DVD-skivor) och undrar hur jag ska gå till väga för att installera det?

nån som redan gjort det och fått det att funka?

Mvh Micke

Ja, det funkar utmärkt!

Kolla i manualen eller prata med toontracks support angående installationen, de hjälper dig säkert eftersom du har köpt deras produkt, för du har väl köpt den? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

jag har laddat ner Drumkits From Hell SUPERIOR (den med 9 DVD-skivor) och undrar hur jag ska gå till väga för att installera det?

nån som redan gjort det och fått det att funka?

Kolla i manualen eller prata med toontracks support angående installationen, de hjälper dig säkert eftersom du har köpt deras produkt, för du har väl köpt den? 

Öh nej han har nog int köpt den, han har laddat 😆

Var vänlig & skryt inte om dina nerladdningar. Om du har läst på forumet så har du kanske märkt att det är locket på när det gäller piratgrejer.

Fem frostiga pingviner med varsitt grytlock "bonk bink bank bunk plonk" 🙂 inge skönt asså pysen 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...