Jump to content
Annons

Söker du sångerska?


Alinne

Recommended Posts

Annons

Usch.. Allt du har som är nedladningsbart är söndermastrat med brickwall -limiters.. Endera har du ett gravt hörselproblem eller så får du ta och lyssna lite bättre innan du godkänner en slutmix 😊

Om du lägger upp ett röstprov eller en låt här på forumet blir det lättare för folk att bilda sig en uppfattning av din röst och du kommer att få fler och framför allt seriösare erbjudanden.

// Tiny //

Link to comment
Dela på andra sajter

Usch.. Allt du har som är nedladningsbart är söndermastrat med brickwall -limiters.. Endera har du ett gravt hörselproblem eller så får du ta och lyssna lite bättre innan du godkänner en slutmix

1. Det var inte min musik som skulle lyssnas på eller kritiseras.

2. Myspace komprimerar låtarna så in i helvete

3. Brickwall i da shit om man ska hänga med i dagens ljudkrig. Bra som dåligt.

4. Då kan ju du lägga upp ett mästerverk som du har gjort som har dynamik och tillräkligt med volym så jag slipper röra volymen på stereon.Gjorde en sökning och hittar Ingen lår som du skulle ha lagt upp här eller någon annanstans , så innan du bevisar vad du står för tar jag inte din åsikt på allvar.

5. Jag bad inte är kritik för vad jag har gjort , det finns andra avdelningar för det om du inte var medveten om det.

6. Har fått ett antal mixar godkända och spelade på både Radio och Tv så frågan är vem som har hörselproblem.

Redigerat av Piccazzo
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...