Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

När man ska välja ett ljud i HALionOne så står det: HALionOne: Cannot Find or Load Preset "Bla bla bla"!

Samma sak gäller för Prolouge. Vad kan jag ha gjort för fel i min installation?

Vill passa på att slänga in ytterligare en fråga angående Cubase Studio 4: Hur gör man när man vill välja en ingång från ljudkortet att vara som ingång i kanalen i inspectorfönstret?

Annons
stebes (oregistrerad)
Postat

Hej!

Jag hade samma problem som du beskriver. Jag raderade mappen med HalionOne HSB och gjorde en nyinstallation på den senaste uppgraderingen sedan fungerade det.

Jag fick också rådet att högerklicka på HALionOne och välja Locate content. Bläddra sedan fram till HALionOneHSB mappen, Det lyckades dock inte för mig.

Postat

Har själv det problemet, har försökt att ta bort bockarna i Browser & Filter för att sedan bocka för igen. Då hittar den ljuden, men, jag får bara ett trumljud att fungera. Har fortfarande inte använt HALionOne. Har ingen tidigare erfarenhet av detta instrument och vet följdaktigen inte vad jag missat. Vore kul om någon hittade en lösning på problemet.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.