zagabar Postat 8 oktober 2007 Postat 8 oktober 2007 Hej hej! Jag skulle gÀrna motta tips om jazz med elgitarr. GÀrna fusion ocksÄ. =)
Bohem Postat 8 oktober 2007 Postat 8 oktober 2007 Lyssna pĂ„ en jĂ€vla massa jazz och ta ut allt du orkar đ LĂ€s gĂ€rna artiklar om improvisation ocksĂ„ nĂ€r du inte har tillgĂ„ng till instrument...
zagabar Postat 8 oktober 2007 TrĂ„dstartare Postat 8 oktober 2007 (redigerat) Lyssna pĂ„ en jĂ€vla massa jazz och ta ut allt du orkar đLĂ€s gĂ€rna artiklar om improvisation ocksĂ„ nĂ€r du inte har tillgĂ„ng till instrument... Jojo, men jag menade att jag vill ha tips pĂ„ jazz som innehĂ„ller elgitarr. đ EDIT: Men tack i alla fall. đ± Redigerat 8 oktober 2007 av zagabar
Bohem Postat 8 oktober 2007 Postat 8 oktober 2007 Jaha Sorry đ± Ă t fusinhĂ„llet: Mike Stern John Scofield Pat metheny John Abercrombie Frank gambale lite mer trad och annat: Wes Montgomery Pat Martino Joe Pass Ulf Wakenius Barney Kessel Lee Ritenour Charlie Byrd
GĂ€st Postat 8 oktober 2007 Postat 8 oktober 2007 http://www.therealallanholdsworth.com/ mmm fusion mmmmmm
VacUm Postat 8 oktober 2007 Postat 8 oktober 2007 Bill Frisells jazzplattor Àr bra. Annars Àr det gott om bra tips i trÄden redan.
thomaslj Postat 8 oktober 2007 Postat 8 oktober 2007 (redigerat) Lyssna pĂ„ en jĂ€vla massa jazz och ta ut allt du orkar đLĂ€s gĂ€rna artiklar om improvisation ocksĂ„ nĂ€r du inte har tillgĂ„ng till instrument... Vet inte hur dom stĂ€ller sig hĂ€r till exten reklam i forumet men pĂ„ ultimate-guitar.com finns masa lektioner, dĂ€r Ă€ven jazz chords.. Redigerat 8 oktober 2007 av thomaslj
Wernborg Postat 9 oktober 2007 Postat 9 oktober 2007 NÄgra favoriter: Fusion/jazzrock Tribal Tech (Scott Henderson) Freak kitchen (Ia Eklund) Jazz George Benson
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.