ronnybengt Postat 2 oktober 2007 Dela Postat 2 oktober 2007 hej näar jag ska installera reason 4.....skriver den bara över reason 3 med alla prefrences intakta?? eller måste jag avinstallera 3 an först ME noob 😕 ... I love MATRIX...finally tack för ert tålmod R Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 2 oktober 2007 Dela Postat 2 oktober 2007 Det är bara att slakta 3'an med gott samvete - 4'an är helt bakåtkompatibel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ronnybengt Postat 2 oktober 2007 Trådstartare Dela Postat 2 oktober 2007 (redigerat) Det är bara att slakta 3'an med gott samvete - 4'an är helt bakåtkompatibel avinstallera ??? menar du...???? btw...fin recension i studio Redigerat 2 oktober 2007 av ronnybengt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 2 oktober 2007 Dela Postat 2 oktober 2007 Mjae eller bara installera över, öhh.. fasen.. nu blev jag ju lite osäker, minns inte i vilken ordning jag gjorde det själv. Däremot går det inte att ha bägge installerade och aktiverade samtidigt. Har du aktiverat fyran så inaktiveras trean även om du lägger dem i olika mappar på hårddisken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Assar Postat 2 oktober 2007 Dela Postat 2 oktober 2007 Installationen av fyran tar själv bort trean, men behåller preferences (dvs favoriter, kontrollytor mm). De e bar å åk ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ronnybengt Postat 2 oktober 2007 Trådstartare Dela Postat 2 oktober 2007 Installationen av fyran tar själv bort trean, men behåller preferences (dvs favoriter, kontrollytor mm). De e bar å åk ... SUPA DANX........assar und majken....heaven here i come 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jonte82 Postat 28 september 2008 Dela Postat 28 september 2008 Hur är de nya färdiga trumsetten? Finns de gamla presetsen kvar el kommer man få nya ljud i sina gamla projekt när man öppnar dem med 4:an? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pesek Postat 28 september 2008 Dela Postat 28 september 2008 Hur är de nya färdiga trumsetten? Finns de gamla presetsen kvar el kommer man få nya ljud i sina gamla projekt när man öppnar dem med 4:an? Allt finns kvar. 4:an är som 3:an fast mer, och lite bättre 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.