ronnybengt Posted October 2, 2007 Posted October 2, 2007 hej näar jag ska installera reason 4.....skriver den bara över reason 3 med alla prefrences intakta?? eller måste jag avinstallera 3 an först ME noob 😕 ... I love MATRIX...finally tack för ert tålmod R
Majken Posted October 2, 2007 Posted October 2, 2007 Det är bara att slakta 3'an med gott samvete - 4'an är helt bakåtkompatibel
ronnybengt Posted October 2, 2007 Author Posted October 2, 2007 (edited) Det är bara att slakta 3'an med gott samvete - 4'an är helt bakåtkompatibel avinstallera ??? menar du...???? btw...fin recension i studio Edited October 2, 2007 by ronnybengt
Majken Posted October 2, 2007 Posted October 2, 2007 Mjae eller bara installera över, öhh.. fasen.. nu blev jag ju lite osäker, minns inte i vilken ordning jag gjorde det själv. Däremot går det inte att ha bägge installerade och aktiverade samtidigt. Har du aktiverat fyran så inaktiveras trean även om du lägger dem i olika mappar på hårddisken.
Assar Posted October 2, 2007 Posted October 2, 2007 Installationen av fyran tar själv bort trean, men behåller preferences (dvs favoriter, kontrollytor mm). De e bar å åk ...
ronnybengt Posted October 2, 2007 Author Posted October 2, 2007 Installationen av fyran tar själv bort trean, men behåller preferences (dvs favoriter, kontrollytor mm). De e bar å åk ... SUPA DANX........assar und majken....heaven here i come 😕
jonte82 Posted September 28, 2008 Posted September 28, 2008 Hur är de nya färdiga trumsetten? Finns de gamla presetsen kvar el kommer man få nya ljud i sina gamla projekt när man öppnar dem med 4:an?
Pesek Posted September 28, 2008 Posted September 28, 2008 Hur är de nya färdiga trumsetten? Finns de gamla presetsen kvar el kommer man få nya ljud i sina gamla projekt när man öppnar dem med 4:an? Allt finns kvar. 4:an är som 3:an fast mer, och lite bättre 🙂
Recommended Posts