coyster Postat 6 september 2007 Postat 6 september 2007 HallĂ„js! Försöker installera VG-2 pĂ„ min G5. Nu har jag stött pĂ„ patrull, det stĂ„r i manualen att efter installationen av sjĂ€lva pluggen skall man kopiera "Content" mappen till Library/Application Support/Steinberg/Virtual Guitarist 2, men i Steinberg mappen finns banne mig ingen VG-2??!! Har testat starta Logic och först gick valideringen Ă„t skogen, den gick helt enkelt inte igenom, dĂ€r efter har jag ominstallerat och trixat fram och tillbalka ett antal gĂ„nger, kört AU valideringen pĂ„ nytt och dĂ„ godtog Logic VG-2, MEN.... det gĂ„r inte att vĂ€lja VG-2 under Stereo-AU Instruments, den finns liksom inte dĂ€r, dĂ€remot finns den under Stereo-AU midi controlled FX, och den visar sig som VG-2, dock med begrĂ€nsat utseende (Knapparna Riff/setup/fx mm saknas), men som AU instrument....ICKE. NĂ€r man gĂ„r och kollar Component mappen sĂ„ finns den dels dĂ€r men oxo under VST mappen. SĂ„ lĂ„ngt ok, men varför finns ingen VG-2 i Steinberg mappen och varför kan jag inte vĂ€lja VG-2 i Logic?? Hoppas nĂ„gon förstĂ„r! SnĂ€lla hjĂ€lp, jag vill sĂ„ gĂ€rna ha en gittarist!!! đ M.v.h en snart grĂ„hĂ„rig Coyster.
coyster Postat 7 september 2007 TrĂ„dstartare Postat 7 september 2007 Hej alla glada och alla andra đ ! Det löste sig, jag gjorde ytterligare en ominstallation och validering, och vipps sĂ„ funkar det. Ăr det inte fantastiskt!? M.v.h. en coyster utan grĂ„a hĂ„r!
AssOwLâą Postat 7 september 2007 Postat 7 september 2007 Nu sparade du in lite pengar pĂ„ att slippa köpa hĂ„rfĂ€rgningsmedel... đ±
coyster Postat 7 september 2007 TrĂ„dstartare Postat 7 september 2007 Nu sparade du in lite pengar pĂ„ att slippa köpa hĂ„rfĂ€rgningsmedel... đ± đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.