CubaseSX Postat 26 augusti 2007 Postat 26 augusti 2007 (redigerat) Går inte att inaktivera Stereo Mix i volymkontrollen. Jag tror jag vet nu hur jag ska lösa problemet med att ljudet dubbas i Cubase, "what u hear". Problemet nu är bara det att när jag ska markera rutan i volymkontrollen för linjeingång så går det plötsligt inte att markera rutan. /CubaseSX Redigerat 26 augusti 2007 av CubaseSX
CubaseSX Postat 27 augusti 2007 Trådstartare Postat 27 augusti 2007 Går inte att inaktivera Stereo Mix i volymkontrollen. Jag tror jag vet nu hur jag ska lösa problemet med att ljudet dubbas i Cubase, "what u hear". Problemet nu är bara det att när jag ska markera rutan i volymkontrollen för linjeingång så går det plötsligt inte att markera rutan. 😕 /CubaseSX Jag svarar själv på det här eftersom det löst sig och ifall någon stöter på ett liknande problem i framtiden: jag laddade helt enkelt hem samma version av mitt egna ljudkort och installerade det över det som redan finns i datorn. Sen gick det att äntligen inaktivera stereo mixern! Så nu funkar Cubase som det ska. /CubaseSX
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.