Starseed Postat 20 augusti 2007 Postat 20 augusti 2007 Tekniker sökes i Göteborgsområdet för reparation av Telefunken mixerbord. Vg. kontakta mig. Jeremy
kvist (oregistrerad) Postat 20 augusti 2007 Postat 20 augusti 2007 Det finns en snubbe som heter Tommy Elf som lödar ihop musikprylar av olika slag. Håller till på Mölndals vägen.. kolla upp honom kanske
Starseed Postat 21 augusti 2007 Trådstartare Postat 21 augusti 2007 Det finns en snubbe som heter Tommy Elf som lödar ihop musikprylar av olika slag.Håller till på Mölndals vägen.. kolla upp honom kanske How could I forget? Jag har ju åkt spårvagn förbi hans workshop ett par hundra gånger. Tack för påminnelsen, skall kolla. Men, frågan består, för jag behöver en riktig trollkarl, som dessutom har tid, och har kunskap om äldre utrustning och komponenter. Saker blir lätt stående i såna workshops, har jag märkt. Polarn hade en synth hos Tommy Elf i över ett år. Några andra förslag? Tacksam för tips
Claes Holmerup Postat 21 augusti 2007 Postat 21 augusti 2007 Bo Hansén, som är medlem i forumet, är nog en sådan "trollkarl" som du behöver... 😆 Jag har för mig att han håller till i Götet.
Starseed Postat 21 augusti 2007 Trådstartare Postat 21 augusti 2007 Bo Hansén, som är medlem i forumet, är nog en sådan "trollkarl" som du behöver... 🙂Jag har för mig att han håller till i Götet. Det är precis vad han är, men han har lite fullt upp för tillfället. Tack som svarar, undras nu om det finns någon annan...eller om jag söker förgäves. 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.