Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

När jag läste en annan tråd om en kille som var ute efter ett rack med glasdörr så kom jag på att jag har ett sådant stående som det kanske är dags att sälja. Vad jag undrar är egentligen vad ett sådant kan tänkas vara värt. Har även ett öppet fullängdsrack med 6 oanvända rackhyllor som jag skulle uppskatta att få någon sorts värdering på. Vilket pris ska man sätta om man säljer på Blocket/Vendolin?

Säljannonser är inte tillåtna på det här forumet men jag hoppas att den här posten inte bryter mot någon regel, om den så skulle göra så är det självklart bara att ta bort den. Så snälla, urarta inte detta till någon säljannons.

Bild på båda racken finns här så att ni förstår vad jag pratar om finns här: (mobilkameror är fortfarande inte sådär jättebra...)

rackva8.jpg

Annons
Postat

Tack!

(lite besviken blev man allt, trode det skulle gå på en tusing mer eller så. Men då då kan man räkna med kanske 800 spänn med lite flax om man hittar någon i närområdet som är sugen.)

Tack igen.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.