Traxtor Postat 18 juli 2007 Postat 18 juli 2007 Hallå! Jag har kommit på att jag har ganska mycket fritid och att det kanske borde vara bra att stimulera mig själv med att läsa lite teori bakom hur man egentligen kan få ut mer av Cubase SX3 och övrigt inom musikproduktion vad gäller bra mixing, mastering och sånt som inte jag har nån aning om. Är det någon som har nåt bra tips om böcker eller cd skivor som man kan köpa eller låna? det kanske finns gratis nånstans? Jag vill bli upplyst........ Godnatt // Victor
Claes Holmerup Postat 18 juli 2007 Postat 18 juli 2007 ASK Video har 3st mycket bra instruktions-DVD för SX3. De går på 495:-/st eller 1295:- om man köper alla tre i paket. 😳
sixties Postat 19 juli 2007 Postat 19 juli 2007 (redigerat) Steinberg har gjort 2 dvd som heter internal mixing Tutorial. mer info HÄR! sök på cubase på adlibris eller nån annan internet bokhandel så får du fram massor av böcker. Redigerat 19 juli 2007 av sixties
Traxtor Postat 19 juli 2007 Trådstartare Postat 19 juli 2007 Thanx mates! Ska kolla upp de där alternativen närmare. Ha det bra 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.