Jump to content
Annons

Presentation är nooben grF!


grF

Recommended Posts

Uhm, tjenna! En kort beskrivning av mig går inte att göra tror jag. =)

Lirar piano, självlärd. Kan inte noter och kommer aldrig att lära mig heller. Spelar på gehör endast. Det jag hör kan jag spela typ. Komponerar musik i den elektroniska genren, numera med en kille som river gura.

Älskar att kombinera aukustiskt och elektroniskt. Slänger eventuellt ut första verket online snart. För er som är intresserade. Kritisera gärna hårt. Som pappa alltid sa. "Får man en fetsmäll, duckar man nästa gång!" Och "Den som inte är tjock, är fattig" Fast det hör ju inte hit. =) Och så hade han fel. Jag är ju både tjock och fattig, hehe. Allvarligt talat. Min hobby är design och grafisk formgivning, utöver musiken altså. En del hemsidejobb också, fast på väldigt grund nivå. Enkel PHP i stort sett.

Trotts mitt jobb som mentalskötare är jag utbildad flygtekniker och jobbade tidigare på flygstridsskolan.

Är atheist och när jag inte tillbringar tid med frugan, är intresset skrotlyftning, thaiboxning och film.

Oh, just ja. Jag är smartare än dig också. =)

Skämt åsido, kul med musikforum. Har aldrig tidigare engagerat mig så mycket, men är från topp till tå en sjukt trevlig kuf, så stå inte där och gör ingenting! Lev!

"Det är farligt att leva, man kan dö!" sa alltid min arbetskollega till mig. Så se för fan till att ge ut en platta innan du dör!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej där.Satt att just å skrev en tråd om det där med att inte kunna noter och så såg jag din tråd var liknande min,haha.Välkommen till gehörsklubben 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej där.Satt att just å skrev en tråd om det där med att inte kunna noter och så såg jag din tråd var liknande min,haha.Välkommen till gehörsklubben 😱

Haha. Tackar! =)

Fast det är kraftigt irriterande ibland. Man har jobbat fram ett tungt verk, sen kommer polarn och säger "Kan du inte blablabla, nånting C, diss, fiss hit och dit, blabla..." Då är det tungt att vara musiker... =)

Vad gör du för musik själv? Såg din avatar. Fick ett litet hopp en stund om att du också pular abstract... =/

Link to comment
Dela på andra sajter

Som pappa alltid sa. "Får man en fetsmäll, duckar man nästa gång!" Och "Den som inte är tjock, är fattig" Fast det hör ju inte hit. =) Och så hade han fel. Jag är ju både tjock och fattig, hehe.
🙂

Välkommen hit!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...