Jump to content
Annons

BEHÖVER HJÄLP MED CUBASE


tuzzi

Recommended Posts

Jag köpte nytt ljudkort E-S-I Juli@. Jag installerade kortet på datorn och det va en skit dator rent ut sagt

funkade perfekt med cubase o kortet, No problems om vi säger så.

Sen hadde jag 18gigg hårdisk på den skit datorn. Alltså bestämmde ja mig för att köpa en ny data

och det gick inte att installera kortet på vista version så ja bytta data me farsan o denna datan

funkar och är riktit good. Men sen kommer det jag installera kortet funkar perfekt

ladda ner cubase och så kommer dt synsoacc.dll saknas, jag lägger in den i "system32"

Sen när ja öppnar cubase står dt , ett fel uppstod, Skicka felrapport, skicka inte.

sen läste ja lite forum kom fram till att man ska ladda ner syncrosoft. Jag gör dt o sen kommer det

att jag måste licensera syncrosoft och där ska man ha aktiverings kod o grejer. Och hållt på med detta nu flera veckor

och fått tips av kompisar ingenting funkar, är dt någon som kan hjälpa till här lite så skulle ja blivit

riktit glad orka verkligen inte hhålla på med dessa problems nu. Liksom det va inga problem innan med den gammla datorn men nu helt plöstligt så e dt synsoacc.dll fil som saknas o grejer o det hämtade ja in men kommer ingen vatt med dessa grejer ja har testat, tipsa gärna mig. skulle uppskatta det riktit mycket 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
ladda ner cubase och så kommer dt synsoacc.dll saknas, jag lägger in den i "system32"

Sen när ja öppnar cubase står dt , ett fel uppstod, Skicka felrapport, skicka inte.

sen läste ja lite forum kom fram till att man ska ladda ner syncrosoft. Jag gör dt o sen kommer det

att jag måste licensera syncrosoft och där ska man ha aktiverings kod o grejer. Och hållt på med detta nu flera veckor

visste du att cubase inte är gratis utan att det kostar pengar att köpa? eller det kanske du inte visste?

du måste i vilket fall ha en usb-nyckel för att kunna köra det med senaste syncrosoft. och den får du med när du köper cubase.

Link to comment
Dela på andra sajter

Joo visste det 😊. Men har hämtat från internet innan också o det har funkat perfekt, men vadå kan man inte hämta äldre versioner av syncrosoft som gör att det funkar.. uppskattar dina tips

Link to comment
Dela på andra sajter

hörru. om du öppet menar att du har en piratad version av Cubase kan du inte räkna med att få någon hjälp här - speciellt inte om hur eller var du tankar ner crackade grejer eller hur du får crackade program att funka. det borde du väl förstå själv eller?

läs forumregel 3.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...