Sanslös (oregistrerad) Postat 25 maj 2007 Postat 25 maj 2007 Funderar på att köpa rackplåt och XLR-kontakter från Thomann men vill sätta in telejack i rackplåten också, så jag kan använda dom för att dra in hörlurar eller koppla in gitarr osv. Frågan är, vilken av alla telejack ska man köpa? Har hittat denna: Neutrik Är det en sån som gäller? Finns olika storlekar om jag fattat rätt... fast det har jag kanske inte. 🙂 Är inte intresserad i Neutriks combokontakter bör tilläggas...
lordlondon (oregistrerad) Postat 25 maj 2007 Postat 25 maj 2007 Funderar på att köpa rackplåt och XLR-kontakter från Thomann men vill sätta in telejack i rackplåten också, så jag kan använda dom för att dra in hörlurar eller koppla in gitarr osv.Frågan är, vilken av alla telejack ska man köpa? Har hittat denna: Neutrik Är det en sån som gäller? Finns olika storlekar om jag fattat rätt... fast det har jag kanske inte. 🙂 Är inte intresserad i Neutriks combokontakter bör tilläggas... Tjenare! Ja de är bra, se bara till att få balanserad om du skall ha det osv. Här finns modelbetäckning : http://www.vdctrading.com/products.asp?SubSectionID=59#p388 Mvh
Ludgo-Pelle Postat 25 maj 2007 Postat 25 maj 2007 Frågan är, vilken av alla telejack ska man köpa? Telias telejack är ju alldeles utmärkta och finns ju på mycket närmare håll än Thomann! 🙂🙂 Hälsningar: Ludgo-Pelle
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.