Jump to content
Annons

tillbaks


Fattaren

Recommended Posts

Hej alla fantastiska musiker och intresserade, vem är jag då? lite kort och enkelt kan väl sägas att jag har skrivit och spelat sen jag var 16 år, då jag med surt förvärvade pengar införskaffade mig min första egna gura, och eftersom jag alldrig vart någon hejare på att spela covers, så börja jag istället skriva eget.

i dagsläget har vi ingen ordning på studion, nyligen funnit ut att vår inglasade balkong låter rätt hyfsat att spela in på. kolla länk: http://pici.se/?48658

vi andvänder idag en enkel porta, men eftersom den är starkt begränsad så ska det införskaffas ett bättre ljudkort till datorn. mellan uterummet och vardagsrummet finns ett stort fönster, och där har vi, så behändigt en liten plats för skrivbord och dator. kolla in länken: http://pici.se/?48660 fotot på datorn, ska föreställa framsidan på ev kommande platta. 😲

bor med frugan som delar intresset och som just nu dagligen tränar på pianot, och målar mellan varven, spana in den sköna tavlan på studiobilden.

nu hungrar jag efter bra tips och ideer på hur man enkelt kan få en snygg och fungerande studio som även kan användas för morgonfika etc. etc.

söker även kontakter med er som har hållit på mycket med att bygga upp musik kring låtar, vad vi gör är att spela in vårt matrial live sas. och skulle bli väldans glada om ngn ville ta sig an ett smakprov, inte hela låtar utan bara en bit ur låten, för att vi lätt ska kunna tycka till och styra lite åt vilket håll den ska låta... skicka pm om ni är intresserad av att sammarbeta.

so long, ha de bäst!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...