Jump to content
Annons

Någon som känner till några sköna gratis VST:er?


CaddyLacMusic (oregistrerad)

Recommended Posts

CaddyLacMusic (oregistrerad)

Tjenare.

Jag vill ha fler VST instruments. någon som har några förslag på grymma och bra gratis VST:er. jag gör hiphop låtar så jag letar efter lite symfoni/orkester-ljud som kan ligga i bakgrunden så det låter gryyyymt.

Tack

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
drloop (oregistrerad)
Tjenare.

Jag vill ha fler VST instruments. någon som har några förslag på grymma och bra gratis VST:er. jag gör hiphop låtar så jag letar efter lite symfoni/orkester-ljud som kan ligga i bakgrunden så det låter gryyyymt.

Tack

Varför inte gå ned till beggade skivor affären och köp loss lite klassiskt och sampla av?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjenare.

Jag vill ha fler VST instruments. någon som har några förslag på grymma och bra gratis VST:er. jag gör hiphop låtar så jag letar efter lite symfoni/orkester-ljud som kan ligga i bakgrunden så det låter gryyyymt.

Tack

Varför inte gå ned till beggade skivor affären och köp loss lite klassiskt och sampla av?

precis.. och så lär man sig med.. 😎

jag brukar köpa de mest obskyra plattorna jag kan hitta.. det är alltid där det finns de fräckaste ljuden.. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...